Estada Institut JV Foix

Els alumnes de l’Institut JV Foix de Rubí ens han visitat durant dos dies.  Eren dos grups  d’alumnes: uns de 3r i 4t d’ESO i els altres de 2n de batxillerat. Els primers, els interessava entrar en contacte en territori francòfon per tal de desenvolupar la seva competència lingüística. El segon, empatitzar i conèixer sobre el territori els fets de l’exili del 1939.  L’itinerari de l’exili, la Maternitat d’Elna i el Castell Reial de Cotlliure, antic camp disciplinari el 1939, passant per Prada, han estat els espais que ens han servit per treballar els objectius marcats i esperem que l’experiència hagi estat profitosa. Per part nostra, volem felicitar els alumnes per la seva bona actitud i interès per les activitats. Esperem retrobar-nos ben aviat!

dsc_0346-collage
Els alumnes de l’Institut JV Foix a les escales de la Maternitat d’Elna i realitzant l’itinerari de l’exili.