Estada Liceu Francès

Dies intensos amb els alumnes de batxillerat del Liceu Francès de Barcelona que ens han visitat per treballar l’Exili. Intensos per les emocions viscudes, pels aprenentatges assolits i per les exigents condicions climàtiques que ens han acompanyat, un fred intens que ens ha fet rememorar el tràgic hivern de 1939.

El camí de l’exili pel pas del Coll de Lli, el castell de Cotlliure, el Memorial de Rivesaltes, la platja d’Argelers, la Maternitat d’Elna i la vila de Prada han estat els escenaris que han trepitjat els alumnes i que els ha servit per conèixer una història estretament lligada amb l’actualitat. De ben segur que de volta al confort de les seves llars, dedicaran un pensament als milers, milions de refugiats que a dia d’avui fugen de guerres i fam cercant un futur millor. Desitgem que les experiències viscudes aquests dies ens ajudin a ser més solidaris, i ens encoratgin a continuar lluitant per un món més just i més humà.

dsc09990

captura-de-2017-01-27-23-36-28