Estada Institut Alexandre Satorras

Des de Mataró han arribat els alumnes de l’institut Alexandre Satorras amb l’objectiu de conèixer un territori diferent al seu. Durant els tres dies de la seva estada han après el cicle geològic de l’erosió, transport i sedimentació en el paratge de les Orgues d’Illa; les concrecions que es formen dins una cova quan l’aigua i la calcària juguen plegades; han realitzat un itinerari fins a Sant Miquel de Cuixà tot analitzant el paisatge, ecosistemes diferents i visitant el Monestir. I per últim han après a enviar una carta a casa amb l’activitat Cartes des de Prada. Des de l’EdA del Canigó els felicitem per la bona feina que han fet!

Els alumnes de 1er d’ESO amb el Canigó com a teló de fons
IMG_3143.redimensionada