Allotjament

Els vostres alumnes s’allotjaran a l’Alberg Pau Casals – Canigó (seu també de l’EdA del Canigó).  Podeu trobar un mapa de com arribar-hi a la nostra secció On Som.

L’alberg

l’Alberg Pau Casals- Canigó ofereix 82 places (màxim 76 alumnes) repartides en 24 habitacions amb lavabo complet cadascuna, amb un jardí de 5000 metres quadrats, i de moment una biblioteca, dues grans aules, una gran sala d’estar i recepció.

L’edifici ha estat rehabilitat recentment sota uns paràmetres mediambientalment sostenibles. Així doncs, els dos edificis de nova planta en els quals s’ubiquen les habitacions funcionen amb energia geotèrmica que manté sempre una temperatura de 14 graus centígrads. Totes les habitacions tenen les finestres (que són tan amples i altes com les cambres) orientades a migjorn. A més, els dos sostres són vegetalitzats amb plantes autosuficients i en un d’ells hi ha plaques solars que permeten tenir aigua calenta per al conjunt.

Organització i funcionament

En aquest document podeu trobar indicacions, normes i consells relacionats amb l’allotjament.

Preus (curs 2022 – 2023)

Per al usuaris de l’Entorn d’Aprenentatge del Canigó els preus venent estipulats amb un acord amb l’Agència Catalana de Joventut.

Alumnes pensió completa (sopar, dormir, esmorzar, dinar) 31,50 €
Alumnes mitja pensió (sopar, dormir, esmorzar) 24,10 €
Àpat suplementari alumnes 10,20 €
Mestres, professors i universitaris pensió completa (sopar, dormir, esmorzar, dinar) 36,70 €