Inscripcions curs 2023/2024

Del de 2 maig al 31 de maig s’obren les inscripcions pel curs 2023-2024. A continuació trobareu el calendari i si cliqueu a la imatge trobareu la pàgina dels serveis educatius a on podreu realitzar la vostra inscripció.

Calendari:
Sol·licituds d’inscripció en període ordinari: del 2 de maig… Llegeix més»

“Ara que estem junts”. Argelers

L’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Illa de Rodes de Roses llegeixen conjuntament a classe el llibre “Ara que estem junts” de Roc Casagran. El llibre explica la història d’una família de Sabadell que marxa a l’exili i acaba al camp de concentració d’Argelers. Un… Llegeix més»

Inscripcions curs 2022/2023

Del de 2 maig al 31 de maig s’obren les inscripcions pel curs 2022-2023. A continuació trobareu el calendari i si cliqueu a la imatge trobareu la pàgina del s serveis educatius a on podreu realitzar la vostra inscripció.

Calendari:

• Sol·licituds d’inscripció en període ordinari: del 2 de… Llegeix més»

La caixa de les mallerengues

Des de fa ja tres cursos ( i aquí la pandèmia no ens ha parat!) continuem amb el projecte Nius amb els de CP (1er de primària) de l’Escola Jean Clerc de Prada. Enguany hem elaborat un nou material per tal de presentar es alumnes… Llegeix més»

Estades d’exili i memòria

Els mesos freds, de novembre a març, a l’EdA de Canigó centrem la nostra activitat a les estades dedicades a l’Exili i la resistència. Aquestes són estades on pretenem fer reviure la memòria tot trepitjant història, cercant experiències vivencials que aportin als alumnes un aprenentatge… Llegeix més»

Nova versió de l’activitat Descoberta de Prada

Enguany proposem als alumnes de partir de 3er d’ESO una nova forma de dur a terme l’activitat Descoberta de Prada. L’activitat està pensada perquè l’alumnat de forma autònoma descobreixi les petjades que van deixar Pau Casals i Pompeu Fabra a la vila de Prada durant… Llegeix més»