Seminari d’Educació Mediàtica

Aquest Seminari, organitzat per AulaMèdia vol consolidar un espai de reflexió i debat sobre l’Educació Mediàtica a les aules. Amb una triple intenció: donar a conèixer i reconèixer la tasca del professorat en aquest camp; potenciar l’intercanvi d’experiències de producció audiovisual i crear un fòrum per l’anàlisi crítica i la reflexió dels continguts dels mitjans audiovisuals.
Les persones inscrites al Seminari d’Educació Mediàtica podran descarregar 4 reportatges audiovisuals realitzats per AulaMèdia i la productora Kineina.

Lloc: Escola d’Art la Industrial. Recinte Escola Industrial
Accés: Carrer de Rosselló, 121. Barcelona
Dates: del 2 al 5 de juliol de 2018

Horari: de 9.00 h a 14.00 h
Hores certificades: 20 hores
Matrícula reduïda: 50 € (per pagaments realitzats abans del 31 de maig).

INFORMACIÓ i INSCRIPCIONS: