Logopedia Holistica

Jugar et pot dis-treure o et pot a-traure a la consciència del que “ets” i convertir-se en una eina eficaç per facilitar les relacions amb tu mateix i amb els demés. Però, per això cal que despertis una qualitat i una observació determinades en la teva manera de jugar.

Això és el que et proposem  a l’Escola Holística AIAM, a través l’experiència del joc (individual, per parelles, en grup)  i utilitzant diferents tècniques i eines com són: jocs amb el so i el llenguatge, amb el cos i el moviment, fent cal·ligrafia, jocs amb objectes i amb la ment…

No es tracta només d’aprendre una llista de jocs que et puguin ser útils en la teva tasca docent o terapèutica, sinó que visquis intensament les experiències d’aquests jocs, perquè integris en tu mateix les eines i estratègies que t’aporten i així enriquir el teu bagatge creatiu.

Aquest diumenge 6 al matí us convidem a participar del “microtaller”: Jocs Terapèutics/Jocs de Consciència, activitat que hi donarem continuïtat tots els dimecres a les 7 de la tarda.

PREU:  7 €

LLOC:  AIAM Escola Holística. C/ Brussel·les 55, local, Barcelona (Guinardó)

PLACES LIMITADES.  CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA.

Origen: Logopedia Holistica