Habilitats de joc en nens amb Trastorn de l’Espectre de l’Autisme

DESCRIPCIÓ:

Aquest curs proveirà als alumnes de diferents eines i estratègies per ensenyar a jugar als nens amb TEA, tenint en compte els diferents tipus de joc: independent, cooperatiu, amb iguals, simbòlic o representatiu.

A QUI S’ADREÇA:

Dirigit a pares, estudiants, professors i qualsevol professional que treballi amb persones amb TEA per la seva integració en l’àmbit social i educatiu.

PROGRAMA:
El temari del curs serà el següent:

• Habilitats prèvies per l’ensenyança del joc.
  • Com ensenyem al nen a jugar sol (joc independent).
  • Com ensenyem el joc cooperatiu.
  • Com ensenyem el joc amb iguals.
  • Com ensenyem el joc simbòlic/representatiu.

OBJECTIUS:

L’objectiu del curs serà facilitar eines als alumnes per ensenyar a jugar als nens amb TEA des de la perspectiva de l’Anàlisi Aplicat de la Conducta.

DOCENT:

Joan Alsina. Consultor Senior de la Fundació Planeta Imaginario. Altament especialitzat en el desenvolupament de programes intensius per nens amb TEA. Lidera equips ABA por tot Espanya. Comunity Manager de la Fundació.

Nombre de places:
El nombre de places oferides és de 20 persones.

PREINSCRIPCIÓ
Feu click: AQUÍ

PREU
Cost de la matrícula