Dona-li veu a la teva veu i… CANTEM!

Curs/taller per a logopedes, mestres d’Educació Infantil i Primària, mestres d’Audició i Llenguatge etc.
Jugarem amb exercicis i compartirem “truquis” que ens ajudaran a tenir la veu en bones condicions, perquè no ens cansem de parlar i evitem afonies i… cantarem!!

APRENDREM cançons per a la canalla que he escollit especialment per beneficiar directament el llenguatge i la parla dels infants.

Són cançons que els ajuden a comprendre i integrar conceptes del llenguatge de forma natural i lúdica com ara: les síl·labes, la tònica de les paraules, les rimes, les vocals obertes-tancades….

Ja sabeu que tot sovint aquestes coses “s’han de treballar” més endavant de forma artificiosa quan es fa llengua a l’aula, i costa que els infants ho entenguin i que sigui significatiu per a ells, mentre que amb les cançons ho poden haver viscut ja des de preescolar i llavors els resulta més fàcil arribar al concepte.

Dissabte 14 de juliol de 10 a 14h.

>> Aquest dia farem la primera part, la segona serà al setembre, el dissabte 15.

Ja pots reservar la teva plaça

LLoc: Aiam Escola Holística.
C/Brussel·les 55, Barcelona
(Metro LIV Hospital de St. Pau.Guinardó. Busos 55, H6, 39, 32​)​