Agrupació IES Mercè Rodoreda de l’Hospitalet.

Les logopedes de l’Hospitalet ens fan arribar aquest article:
Aquest darrer trimestre a l’IES Mercè Rodoreda de l’Hospitalet, les logopedes del centre conjuntament amb la Mall vam detectar la necessitat dels nostres alumnes de relacionar-se i fer cohesió amb altres alumnes, fer amics i compartir experiències. És per això que  setmanalment un grup d’alumnes sords s’han trobat per fer un treball conjunt:
iniciar converses, parlar sobre  la importància i els avantatges de portar audiòfons, compartir inquietuds i preocupacions…
La veritat es que estem molt satisfetes amb la feina, perquè  només en tres mesos  han fet molta pinya, han començat a quedar per sortir fora de l’institut, i veiem que es troben pels passadissos, pel pati, i es saluden, parlen, s’ajuden.

Han creat un grup de xarxa social i han compartit experiències i moments molt macos.
Animem-nos!!! cal fer més grups el curs vinent!!!!
Marta Díaz, Gemma Costas ( logopedes CREDA IV) i Ylenia Rodríguez.( Mall IES Mercè Rodoreda).