Calendari PFZ

Inscripcions

Períodes d’inscripció Sol·licitud de plaça Consulta d’adjudicacions Inici de les activitats
Primer torn del 08 al 24 de setembre 09 d’octubre a partir del 13 d’octubre
Segon torn del 7 al 15 de gener 31 de gener a partir del 5 de febrer
Formació d’estiu del 15 al 31 de maig 19 de juny a partir de l’1 de juliol

Sol·licituds de plaça

Per sol·licitar una plaça s’ha de disposar d’usuari i contrasenya XTEC actualitzats. Si s’ha de sol·licitar o es tenen problemes amb l’identificador es pot visitar la pàgina d’atenció a l’usuari/ària. Cal tenir en compte que el mitjà preferent de comunicació és el correu XTEC.

Les sol·licituds realitzades es poden consultar, anul·lar o modificar a la pàgina les meves activitats.

La sol·licitud d’una plaça significa acceptar les condicions d’inscripció i tot allò que consta a la descripció de l’activitat en referència a dates, horaris, objectius, continguts, persones destinatàries i requisits d’acreditació.

Si hi ha sol·licituds d’inscripció que arribin fora de termini, es deixaran en reserva.

En la sol·licitud de places a activitats de formació individual (cursos, tallers, seminaris i grups de treball), sense comptar la formació obligatòria, realitzades durant el curs escolar (primer torn, segon torn i torn d’estiu) cal tenir en compte:

• En el primer i segon torn d’inscripció una persona pot realitzar fins a 5 sol·licituds i en el torn d’estiu fins a 3. En el cas de sol·licitud d’activitats telemàtiques tan sols es pot realitzar 2 sol·licituds per torn.
  • A cadascun del torns d’inscripció, el màxim d’hores que poden sumar les activitats sol·licitades és de 100.
  • En el total del curs escolar a una persona se li poden assignar fins a un màxim de 100 hores.

En la sol·licitud de places a activitats de formació en centre i per a centres i a activitats de dinamització, sensibilització i difusió (jornades, conferències, taules rodones i presentacions d’experiències) no s’estableixen límits d’hores en les sol·licituds i en les assignacions.

Adjudicacions

En el procés d’adjudicació de places es tindran en compte els següents criteris, sense perjudici dels criteris específics associats a les activitats formatives.

• En la formació individual cal tenir un índex d’assistència ponderada a les activitats formatives en els darrers tres anys superior al 50%
  • Es prioritza el professorat en actiu en un centre docent.
    • En les activitats del PFZ es prioritza estar en actiu en un centre de la mateixa zona.
    • En la formació telemàtica es prioritza estar en actiu en un centre en zones geogràfiques amb poca oferta de  formació presencial com a la Cerdanya.
  • En les activitats amb priorització de direcció es té en compte l’ordre indicat pel director/a.

Si després de tenir en compte aquests criteris és necessari un desempat entre les sol·licituds, l’adjudicació es realitzarà alfabèticament a partir de les dues primeres lletres del primer cognom definides pel sorteig. L’acte públic se celebrarà el dilluns dia 26 de setembre de 2017 a les 9h del matí, a la planta 2B del Departament d’Ensenyament, Via Augusta, 202 de Barcelona.

Consulta d’adjudicacions

Un cop finalitzat el procés d’adjudicacions cal consultar si s’ha estat admès o no a la pàgina les meves activitats.