Després de l’estada

La seqüència didàctica de què forma part l’estada al Camp d’Aprenentatge requereix d’un treball posterior a l’aula i la seva avaluació en global. Agrairem que ens feu arribar una mostra d’aquest treball: articles a la pàgina web del centre, treballs realitzats per l’alumnat, etc i que ens feu partíceps de la seva avaluació. Rebreu un recordatori sobre aquests aspectes un cop finalitzada l’estada.

La vostra opinió sobre el desenvolupament de l’estada és imprescindible per l’avaluació i millora de les estades, per això us farem arribar una enquesta de valoració quan acabeu la vostra estada.

Podeu trobar una proposta d’activitats posteriors a la vostra estada per batxillerat i cicles formatius a la secció “oferta pedagògica”. És important que l’estada que veniu a fer al CdA tingui una relació directa amb el projecte curricular del centre, i és per això que us oferim aquesta proposta d’activitats. Podeu escollir les activitats posteriors a l’estada en funció de la vostra programació curricular i dels objectius a assolir en relació a l’estada al CdA.

Les vostres opinions i els vostres suggeriments ens poden ser molt útils per a millorar les estades i la coordinació amb la tasca que dueu a terme a les escoles i els instituts. És per això que us demanem una mica de temps i la vostra col·laboració.

Un cop finalitzada l'estada rebreu al vostre email el link amb l'enquesta de valoració de l'estada per emplenar-la. Gràcies per la vostra participació.