Meteorologia

Escola Vall de Boí, Barruera

Quin temps fa avui? Per què plou? Com es forma un núvol? Què es el vent? Els nens i nenes de 3er i 4art de primària de l’escola Vall de Boí de Barruera han vingut al Camp d’Aprenentatge a fer molts experiments que ens han ajudat a comprendre els fenòmens meteorològics: hem fet núvols dins d’ampolles, hem aconseguit que l’aigua d’un got no caigui quan el girem cap avall i hem fet entrar ous durs dins d’ampolles i les hem fet aixafar soles simplement jugant amb la temperatura i pressió de l’aire. També hem après com es mesuren els diferents esdeveniments meteorològics amb els aparells de l’estació meteorològica del Camp d’Aprenentatge, i com es fan servir aquestes dades per estudiar el clima de Barruera.

p9fv2agi wk5lk9og

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *