Nova activitat: Descobrim els Ocells

El Camp d’Aprenentatge del Ripolles, amb els alumnes de 3r i 4t de primària de l’escola Sagrat Cor de Vic hem inagurat l’activitat Descobrim els ocells amb els ocells i els seus costums com a fil conductor.

A partir d’un itinerari circular els alumnes han trobat i investigat els diferents ocells (ocells de peluix que simulen l’ocell reals) penjats i amagats al llarg del recorregut. Un cop localitzats i identificats els ocells s’han simulat alguns dels seus cants, gràcies a raclams fets sonar pels pròpis alumnes, també s’ha estudiat la vegetació de la zona, els arbres principals i s’ha analitza el paisatge típicament rural (prats de pastura de vaques i eugues).

Al final de l’estada els alumnes han rebut un carnet personalitzat de bon/a ocellaire i un record del CdA del Ripollès.

Des del CdA esperem que, gràcies a activitats com aquesta, molts alumnes coneguin de més aprop i de manera vivencial l’entorn tot fomentant l’estima per la natura.

ocells-collage1reclams-ocells

1. Rita

Bona tarda!!!
    M’encanta l’activitat i m’agradaria saber d’on heu tret aquests ocells de peluix tan bonics. M’agradaria poder-los comprar per la meva escola.
    Moltes gràcies!
    Rita.