Festa de l’arbre a la Cerdanya

El passat 3 de maig, varem poder participar a la Festa de l’Arbre de la Cerdanya.

Organitzat pel CRP de la Cerdanya i amb la col·laboració de diverses entitats i ens comarcals, al llarg del dia, uns 400 alumnes de cicle mitjà de tota la comarca pirinenca van participar en diferents tallers i activitats relacionades amb el món dels arbres, els boscos i els entorns naturals. També, els alumnes, van poder plantar diferents espècies d’arbres al voltant del riu Segre a la zona de les Basses de Gallissà, a Bellver de Cerdanya.

Una molt bona jornada i una molt bona oportunitat per donar-nos a conèixer a noves escoles de la comarca ceretana i aprendre i compartir noves experiències que de ben segur ens seran d’utilitat en un futur pròxim.