Preu Públic

Des de la Generalitat de Catalunya es marca un preu públic pel servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge dels Camps i Entorns d’Aprenentatge.

• Quin cost tenen les activitats?
    • Activitats d’un dia de durada: 3 euros per alumne/a i dia.
    • Activitats de més d’un dia de durada: 3 euros per alumne/a dia.
  • Bonificacions i excempcions:
    • Els CAC (Centres d’alta complexitat) estan exempts de pagar el preu públic.
    • Hi ha una serie d’alumnes, que previa justificació, poden gaudir de bonificacions o exempcions en aquest preu públic (alumnes amb un grau de disminució d’un 33 % o més, membres de famílies nombroses, famílies monoparentals…). Per tal de justificar aquestes bonificacions i exempcions, haureu d’entregar al CdA una fotocòpia compulsada dels carnets o documents dels alumnes que hi tinguin dret. Podeu trobar la informació més detallada al document del preu públic al següent enllaç.
  • Quan i com s’ha d’abonar l’import del preu públic?
    • Un cop finalitzada l’estada, el vostre tutor del CdA us tramitarà una factura que podreu pagar a posteriori tot fent un ingrés al número de compte que s’us facilitarà.