Preu Públic

Des de la Generalitat de Catalunya es marca un preu públic pel servei d’activitats d’ensenyament-aprenentatge dels Camps i Entorns d’Aprenentatge.

• Quin cost tenen les activitats?
    • Activitats d’un dia de durada: 3 euros per alumne/a i dia.
    • Activitats de més d’un dia de durada: 3 euros per alumne/a i dia.
  • Bonificacions i exempcions:
    • Els centres de màxima complexitat estan exempts de pagar el preu públic.
    • Hi ha una sèrie d’alumnes, que prèvia justificació, poden gaudir de bonificacions o exempcions en aquest preu públic (alumnes amb un grau de disminució d’un 33 % o més, membres de famílies nombroses, famílies monoparentals…). Per tal de justificar aquestes bonificacions i exempcions, la direcció del centre visitant haurà de segellar i signar un certificat on s’especifica la quantitat d’alumnes que en poden gaudir.  No cal entregar cap document més. Podeu trobar la informació més detallada al document del preu públic al següent enllaç.
  • Quan i com s’ha d’abonar l’import del preu públic?
    • Un cop finalitzada l’estada, el tutor o tutora assignat del CdA farà arribar la factura amb el número real d’assistents i amb els descomptes aplicats segons el certificat de direcció que podreu pagar tot fent l’ingrés al número de compte que es facilitarà.