Itinerari amb GPS

El divendres 29 de gener els alumnes de 5è de l’Escola Mediterrània de Pineda de Mar, dividits en cinc grups van fer l’itinerari de Can Madolell amb l’ajuda d’un GPS que, a més, va gravar el track del recorregut que van fer.

IMG_3745Molt ben disposats van anar passant totes les proves que havien de superar al llarg del recorregut:  reconèixer plantes i roques; comptar els anells d’un tronc per saber la seva edat; comptar les cases que trobaven en una urbanització i valorar els avantatges i desavantatges de viure enmig de Collserola; capturar un invertebrat de la riera; trobar l’azimut en diferents cruïlles per seguir correctament la ruta.
Com el dia estava emboirat no van poder veure la torre de Collserola.

Van ser un grup fantàstic, molt motivat i treballador.

Us hi esperem l’any vinent!