Els alumnes de l’Institut de Vall d’Hebron han fet l’activitat de limnologia

f6El divendres 15 de maig els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat d’aquest institut de Barcelona han fet un estudi a fons d’un tram de la riera. A més d’analitzar les qualitats físiques de l’aigua, han trobat l’índex de qualitat del bosc de ribera i han observat els impactes antròpics. També han mesurat la velocitat de l’aigua i han fet mesures de diferents profunditats amb la finalitat de saber el cabal de la riera.
Per grups han recollit forces invertebrats de les seves aigües, els han observat amb la lupa binocular i han anotat les seves caraterístiques més destacades en un word on sumant els índexs biòtics i tenint en compte el tipus de conca hidrogràfica ens ha sortit que la qualitat de l’aigua de la riera està en el límit d’entre bona i mediocre.
Han estat uns alumnes molt treballadors i responsables.

Fins la propera!