Els alumnes de 6è de l’Escola Estel a la Torre de Collserola

20Per a què serveix la Torre de Collserola? Com es va construir? Quina és la seva alçada? Què podem veure des del seu mirador? És gran la pressió urbanística que rep el Parc Natural de Collserola? Com és el territori al voltant de la metròpoli barcelonina? A totes aquestes preguntes van intentar trobar resposta els nens i les nenes de 6è de l’Escola Estel de Molins de Rei que es van desplaçar fins a la Torre el passat dimarts, 11 d’octubre.

4Les primeres recerques les vam fer des de l’aparcament de la Torre, organitzats en grups. Després d’esmorzar allà mateix, vam tenir la sorprenent visita d’una simpàtica família de porcs senglars que semblava que buscaven alguna cosa per menjar.

Tot i que hi havia alguna reticència a pujar a la Torre (per allò del vertigen) la veritat és que la pujada amb l’ascensor amb les parets de vidre va ser molt emocionant i tothom en va gaudir. Tot i estar el dia ennuvolat i caure alguna gota la visibilitat era força bona i vam poder gaudir d’unes vistes excel·lents.

Fins a la propera!