El riu Llobregat a l’alçada del Pont de Can Baruta

Els tres grups de 4t de l’Escola La Sínia de Molins de Rei es van repartir en dues sortides, el dimarts 23 i el dijous 25 de febrer, per tal de poder dur a terme una investigació del riu Llobregat

Amb l’ajuda de la Laia Martínez, una de les seves tutores i Cap d’Estudis del centre, vam poder fer tres grans grups que s’anaven rotant per a poder analitzar el riu i el seu entorn. Així mentre un grup capturava invertebrats de riu com sangoneres, frigànies i  cucs de sang, un altre grup reconeixia la vegetació del voltant i l’impacte antròpic i el tercer grup analitzava les característiques físico-químiques de l’aigua del riu que, malgrat que sembla bruta, és força transparent.

9f8f80c1-6401-471f-8eec-95fbdf0aee2dAquest alumnes no només faran aquest treball de camp en aquest tram baix del riu sinó que també aniran de colònies a Castellar de N’Hug i després a l’abril tornaran amb nosaltres al Delta del Llobregat on continuaran l’estudi del riu en els seus diferents trams.

Fins la propera!!!