Descobrim el bosc!

Aquesta setmana els alumnes de 3r de l’Escola Miquel Martí i Pol de Sant Feliu de Llobregat han investigat el bosc de la Serra de Collserola els dies 12 i 13 d’abril.

Dividits en dos grups grans han anat fent proves en tres espais diferents del bosc:

20Primer han investigat a fons un arbre magnífic que hi ha prop del pont de la Sibèria: han mesurat la seva alçada i el seu contorn; han identificat la seva capçada d’entre diferents opcions i han fet el mateix amb la forma i vora de les fulles. Utilitzant una clau dicotòmica han descobert finalment que l’arbre era una alzina.

En el segon espai han utilitzat 22tots els cinc sentits per saber més sobre el bosc que els envoltava i han après a orientar-se amb la brúixola i saber en quina vessant de la Serra es trobaven.

En el tercer espai els havíem preparat una gimcana per reconèixer i identificar el nom de sis plantes característiques de l’alzinar.

Han estat uns grups molt treballadors!

3Us esperem l’any vinent!!