Boletaires científics a Can Santoi

f7El divendres 11 de desembre els alumnes de 4t de l’Escola Agustí Bartra de Terrassa van investigar els darrers bolets de la temporada de Collserola.

Abans de fer de boletaires van  explicar tot el que sabien dels bolets i van recordar les diferents parts: peu, barret, làmines, espores….

Ben abrigats es van endinsar al bosc en diferents grups per cobrir les diferents zones de recerca: alzinar, brolla, vora camins i bosc de ribera.
Treballant molt bé i repartint-se les feines a fer, van recollir força bolets i es van inventar noms ben divertits.

f2Un cop al laboratori van fer una exposició dels bolets tot indicant la zona on s’havien recollit i van observar i descriure a fons dos bolets seguint les pautes establertes.

Malgrat el fred, finalment va fer un dia fantàstic.

Us esperem l’any vinent!