Els alumnes de 3r i 4t de l’Escola Màrius Torres han descobert el bosc.

fotoffoto4f

El dia  13 i el 15 d’octubre de 2014 els alumnes de 3r i 4t de l’Escola Marius Torres de l’Hospitalet de Llobregat han fet l’activitat de descoberta del bosc al Camp d’Aprenentatge de  Can Santoi. Han treballat l’ús de la cinta mètrica i la brúixola. Han conegut les sensacions que ens ofereix el bosc tot tapant-se els ulls i han realitzat el reconeixement d’algunes plantes característiques de l’alzinar. En general han gaudit i han après molt tot analitzant l’entorn.

Per  a més informació consulteu aquesta pàgina.

1. Escola Màrius Torres

Els nens i nenes de cicle mitjà de l’escola Màrius Torres vam gaudir molt de la nostra primera experiència en un camp d’aprenentatge. El dia va estar fantàstic i el bosc estava preciós. El Carles i l’Engràcia ens van ensenyar moltes coses i ho van fer molt bé.
    Tornarem a repetir!