Alumnes de l’Institut Lluís Vives de Sants han treballat la qualitat de la Riera de Vallvidrera

fot22Els dies 10 i 11 de novembre aquests alumnes de 1r d’ESO han fet l’activitat “Estudi ecològic de la riera de Vallvidrera”. Abans de venir han estat treballant amb els seus professors els ecosistemes i com fer les mesures per trobar la velocitat del corrent i el cabal. Aquesta feina prèvia els ha ajudat ha entendre millor els continguts i a ser més àgils en els procediments que es demanaven. Com sempre hem acabat observant amb la lupa binocular els invertebrats trobats i que ens han ajudat a saber que l’índex biològic de qualitat de la riera és mediocre.