La natura és la clau!

Els alumnes de 5é de l’Escola Benviure han realitzat l’activitat “Investiguem les comunitats vegetals”  a la vall de La Rierada els dies 2 i 27 d’octubre.

En la introducció al seu treball científic han aportat força comentaris i molt interesants per recolzar les seves hipòtesis de treball. S’han organitzat en grups de treball per prendre mesures ambientals i  han fet un petit inventari de les plantes en els dos vessants de la riera de Vallvidrera.

Posteriorment han posat en comú les dades de camp i han pogut comprovar que gairebé totes les seves hipòtesis es complien i que l’orientació dels vessants influeix en les comunitats vegetals que hi podem trobar.

Han demostrat que tenen bon ull per la ciència!

Finalment han escollit diferents eslògans per protegir l’entorn natural de la Serra Collserola:

• No embrutem i més cuidem!
  • Protegim el medi de Collserola!
  • Agafa la brossa i agraeix Collserola!
  • Tots junts protegim Collserola!
  • La natura és la clau!
  • Cuidem Collserola!
  • Plantes són vida pel món!
  • Cuidem la natura, cuidem la vida!
  • Cuidem les plantes o el mon s’acabarà!
  • Respectem el món per viure!