Comencem el curs amb alumnes de Molins de Rei

El dilluns 25 de setembre  de 2017 els alumnes de 6é de l’Escola Estel  de Molins de Rei, van fer l’activitat de “Guiats amb GPS” de l’itinerari de Can Madolell (Collserola).

L’activitat tracta d’una introducció a la utilització dels estris de navegació com el GPS, la brúixola, el mapa topogràfic i aprendre a fixar-se en l’entorn mitjançant les guies de plantes i roques.

Es varen separar en 6 grups de 4 alumnes cadascun, se’ls hi va lliurar a cada grup del material de guia i un quadern.

Els alumnes van tenir que superar les proves al llarg del recorregut utilitzant els estris  de guia, prenen nota del seu entorn i consultant el GPS, la brúixola i el mapa.

Un cop acabada la ruta es va tornar al centre de CdA Can Santoi per descarregar les dades del GPS i analitzar els resultats.

Va ser un mati molt entretingut i divertit.

Us hi esperem l’any vinent !