Trobades de coordinació amb el professorat (curs 15-16)

Amb l’inici del nou curs escolar i, com ja és habitual al Camp d’Aprenentatge, durant les primeres setmanes de setembre dediquem alguns dies a realitzar trobades de coordinació amb el professorat per tal de preparar i organitzar les estades o activitats d’un dia que realitzaran amb els seus alumnes.

Enguany l’assistència a les trobades és molt necessària ja que hem fet canvis importants en el plantejament didàctic de les activitats i de les estades que parteix d’un nou enfocament competencial i que requerirà diverses fases en el seu desenvolupament.

Les trobades de coordinació estan considerades com a activitats de formació dins el Pla de Formació Permanent i tenen un reconeixement de 6 hores. Cal inscripció a l’entorn de formació GTAF.

Inscripció a partir del 24 d’agost