Hem fet de meteoròlegs!

Els alumnes de 5è de primària de l’Escola Miquel Martí Pol de Sant Feliu de Llobregat han realitzat l’activitat de meteorologia els dies 19 i 20 d’abril.

En petits grups han fet una gimcana per esbrinar la utilitat de diversos aparells meteorològics com termòmetres, pluviòmetre, higròmetre, anemòmetre i penell. A continuació han fet el taller de sensacions, on  han demostrat ser uns bons termòmetres d’aigua, aire i terra. També han anotat les dades reals dels aparells instal·lats  a la caseta meteorològica del Camp d’Aprenentatge.

Finalment han fet de meteoròlegs preparant una predicció dels temps pel dia següent i han fet les gravacions en video simulant un espai de televisió. Han sigut grans professionals. Recordeu que podeu consultar les dades meteorològiques en temps real de la nostra estació meteorològica de Can Santoi.

Han completat una gran feina com a meteoròlegs!