Quin temps farà demà?

Els alumnes de 6é de l’Escola Nova de Cervelló han vingut divendres 3 de març a fer l’activitat de meteorologia.

S’han dividit en grups de treball i durant el matí han experimentat diferents activitats: gimcana d’instruments, taller de sensacions, registre de dades i previsió meteorològica.

Han esbrinat el funcionament de diversos aparells meteorològics i han demostrat ser uns bons termòmetres d’aire, aigua i terra.

Després de recollir les dades de l’estació meteorològica han preparat una previsió del temps pel dia següent i finalment han fet una gravació en format televisiu que us farem arribar properament.
Felicitats per la gran feina que heu fet!