Predir el temps de l’endemà és divertit!

Durant la setmana de Fira de la Candelera i dies posteriors de febrer ens han visitat els alumnes de primer d’ESO del INS Lluís de Requesens de Molins de Rei. Tot i el fred hivernal, una part de l’alumnat ho han fet gaudint de l’entorn de Collserola caminant des de Molins fins a Can Santoi. La resta dels nois i noies van venir amb autocar per les feines de desbrossament que estan fent i que acaben a mitjans de març.

Tots els grups que ens han visitat han fet l’activitat Observació i mesura del temps atmosfèric. La gimcana de descoberta dels aparells meteorològics els ha permès conèixer i identificar molts dels estris que fan servir els meteoròlegs.

Finalment, i gràcies al mapa d’isòbares proporcionat pel Met Office i les dades de la nostra estació meteorològica en temps real han fet les previsions per a l’endemà i les gravacions com autèntics homes i dones del temps.

El planter de meteoròlegs de Molins de Rei ha demostrat una gran determinació i rigor en les previsions del temps per aquests dies: fred, força pluja i una mica de sol. Gràcies per compartir amb nosaltres els dies 1, 2, 9 i 23 de febrer.

Us esperem l’any que ve!

Aquí en teniu el recorregut en vídeo que ens ha facilitat en David Ibañez, professor de Biologia de l’institut. Si en teniu la oportunitat no dubteu en realitzar aquesta part del recorregut a peu!

1. David Ibáñez

Estem molt contents d’estar en contacte amb Can Santoi cada any, sempre ens faciliteu la feina i l’entorn és un luxe que cal conservar. Ara que es parla tant del treball competencial….ja fa molts anys que això ho feu allà, apropar l’alumnat a la realitat dels meteoròlegs fent les nostres pròpies previsions. Gràcies Engràcia, Miquel, Pau…!!!!