Investiguem la riera de Vallvidrera

Els alumnes de 4t de l’Escola Màrius Torres de l’Hospitalet de Llobregat han estat els dies 6, 7 i 8 de març investigant la riera de Vallvidrera.
Han aportat idees del que podrien investigar, com temperatures, qualitat de l’aigua i mesures com amplada i fondària.

Després han reconegut algunes plantes que formen el bosc de ribera que envolta la riera i finalment han capturat molts invertebrats aquàtics que han estudiat al laboratori amb l’ajut de lupes binoculars i fitxes.

Amb totes les seves investigacions han descobert en quin estat es troba la riera.

Posteriorment ens hem encarregat de tornar a  tots els animalons a la riera sans i estalvis.
Han fet una gran feina com a petits científics i han gaudit moltíssim de l’activitat.