Hem fet l’activitat de la Torre de Collserola

f6Ahir els alumnes del cicle mitjà i superior de l’Escola de Maians de Castellfollit del Boix van aprendre molt sobre  la construcció i la funció de la Torre de Collserola. Van fer càlculs directes i indirectes per saber les diferents alçades i van culminar l’activitat pujant amb un ascensor de vidre fins a la plataforma deu, on van gaudir de les fantàstiques vistes que ens permetien veure els núvols alts que dominaven ahir. Allà un cop identificats alguns  edificis i  algunes muntanyes més emblemàtiques van reflexionar sobre la importància de preservar les zones verdes i el medi ambient.