Fem de meteoròlegs

Els dies 20 i 21 de novembre els alumnes de 3er de l’Escola Benviure de Molins de Rei han estat a Can Santoi per realitzar l’activitat de meteorologia.

Han començat amb una introducció parlant de diferents aspectes sobre la meteorologia. S’han dividit en grups per treballar en 2 torns. Uns han fet una gimcana per conèixer diferents aparells de mesura com termòmetres, anemòmetre, penell i pluviòmetre. També han fet un taller de sensacions experimentant les temperatures de diferents medis i finalment han pres dades reals a la caseta meteorològica. Mentrestant els alumnes de l’altre torn han preparat la predicció meteorològica pel dia següent a partir de les dades del Servei Meteorològic de Catalunya i han fet una gravació com si estiguessin en la televisió.

Després s’han intercanviat les feines . Han sigut uns homes i dones del temps molt aplicats i entusiastes.!