Els meteoròlegs de l’Escola Mediterrània

El dijous 28 de gener els alumnes de 3r d’aquesta escola de Pineda de Mar van posar-se a la pell dels homes i dones del temps tot fent la predicció i gravació del temps de l’endemà.

IMG_3725També mitjançant una gimcana van utilitzar el seu cos com a termòmetre i van descobrir el funcionament de diferents aparells meteorològics:  els termòmetres (d’aire, d’aigua i de terra,) el pluviòmetre, l’anemòmetre i el penell; així van poder anar a la gàbia meteorològica sabent com funcionaven i anotant les diferents mesures amb la seva unitat corresponent.

Han estat uns alumnes molt motivats i treballadors. S’han ajudat molt entre ells i s’han organitzat molt bé en el treball en grup.

Us hi esperem el curs vinent!