Descobrim la riera de Vallvidrera

Els alumnes de 4t  de l’Escola La Roda de Terrassa han estat el dia 18 d’abril investigant la riera de Vallvidrera al voltant de Can Santoi.

Han aportat idees de que podria ser interessant investigar. Han fet petits grups de treball i han fet mesures de temperatures, qualitat de l’aigua, amplada i fondària.

També han reconegut plantes que formen el bosc de ribera que envolta la riera.

Finalment han capturat nombrosos invertebrats aquàtics que han estudiat al laboratori amb l’ajut de lupes binoculars i fitxes. Amb totes les seves investigacions han descobert en quin estat es troba la riera. Posteriorment s’han tornat a alliberar tots els animalons a la riera sans i estalvis.

Han fet una gran feina com a petits científics i han gaudir moltíssim de l’activitat.

2 Comments

  1. Debora

    Buenos días,

    somos una pequeña escuelita libre muy enfocada en el contacto y el cuidado de la naturaleza con 13 niños de 2 a 6 años. La escuela se llama La Arbreda Creixent, en Valldoreix.

    Nos gustaría saber podríamos participar en alguna de sus actividades para descubrir el parque de collserola. Cuando realizamos excursiones siempre acuden los padres de los niños más pequeños, así como 2 profesores.

    Además, estamos muy interesados en otras formas en las que pudiésemos colaborar y enriquecer el conocimiento y el respeto de los niños por la naturaleza. La escuela dispone de un jardín enorme lleno de árboles frutales donde, además, habitan diversos insectos. Nos encantaría poder disponer de información para plantar especies vegetales que atraigan a más mariposas, abejas, mariquitas…y ampliar el conocimiento de los niños con el ecosistema.

    Muchas gracias.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>