Comença la temporada de bolets!

Els alumnes de 5é de l’Escola Joan Perich i Valls de Sant Joan Despí han inaugurat aquest dimecres 11 d’octubre la temporada d’estudi de bolets al Camp d’Aprenentatge Can Santoi.

Han començat l’activitat explicant característiques del bolets i del regne del fongs. Posteriorment s’han organitzat en grups i han sortit a buscar bolets per diferents ambients al voltant del CdA. Han fet un inventari dels exemplars trobats anotant característiques de l’ambient on els trobaven.

Finalment han fet una exposició dels bolets recol·lectats al laboratori i han completat la feina d’investigació observant espores i diferents exemples d’himenis amb els microscopis i lupes binoculars respectivament.

Han sigut un grup molt motivat que ha trobat força bolets tot i les condicions de sequera de les ultimes setmanes.