Temps de bolets amb l’Escola Sant Francesc d’Assís

L’alumnat de 6é C de l’Escola Sant Francesc d’Assís de Sant Joan Despí ha vingut aquest dilluns 30 de novembre al Camp d’Aprenentatge de Can Santoi per fer una investigació  dels bolets que han trobat a la zona de La Rierada.

Han començat l’activitat coneixent les característiques del bolets i del regne del fongs. Posteriorment s’han organitzat en grups i amb un cistell han sortit a buscar bolets per diferents ambients al voltant del CdA com l’alzinar i camins al costat de la riera. Han fet un inventari dels exemplars trobats anotant característiques de l’ambient on els trobaven i del tipus de creixement.

Després han fet una exposició dels bolets recol·lectats al laboratori i han investigat a fons un parell de bolets cadascun. Han completat la feina d’investigació observant espores al microscopi i diferents exemples d’himenis amb les lupes binoculars.

Felicitats! Han sigut un grup molt motivat que ha trobat força bolets !