Tot refent la història de la Colònia Güell

f77Els alumnes de 6è de l’Escola Amat Verdú de Sant Boi de Llobregat es van desplaçar els dies 3 i 18 de febrer tot caminant des de la seva escola fins la Colònia Güell.

Durant el recorregut pel poble, van poder veure les cases dels obrers i alguns dels edificis més singulars de la Colònia: Can Soler de la Torre, Ca l’Ordal, l’escola, el teatre Fontova, L’Ateneu Unió, la Casa bressol de les monges Carmelites…També van poder reviure la vida a la Colònia a les primeres dècades del segle XX mitjançant un muntatge audiovisual que recrea aquella època tot seguint el dia a dia d’una família obrera. Finalment van visitar la cripta de l’església que va dissenyar i construir Antoni Gaudí on van descobrir la seva simbologia i van aprofundir en els seus elements arquitectònics.

Si voleu més informació de la proposta didàctica podeu adreçar-cos a la fitxa descriptiva de l’activitat.