Tríptics de l’escola Garcia i Fossas sobre la seva estada al CdA de l’Alt Berguedà

Els nois i noies de 6è de l’escola Garcia i Fossas d’Igualada ens han fet arribar aquests tríptics que van fer com a preparació de l’estada al nostre Camp d’Aprenentatge. Es tracta d’un treball d’aula sobre el què treballarien durant la seva estada a la Sala. Aquests tríptics van ser dissenyats pels alumnes a partir de la proposta d’una estudiant de mestre que va fer les pràctiques a l’escola. En podeu estar ben satisfets! Heu fet una bona feina tots plegats, alumnes i mestres de l’escola. Bon final de curs i seguiu així!

Fins aviat!