L’escola Prat de la Manta passa 4 dies descobrint el Berguedà

Els alumnes de 6è de l’escola Prat de la Manta de l’Hospitalet de Llobregat han fet una estada de 4 dies al Berguedà. Durant aquests 4 dies han visitat moltes coses, diferents de les que estant acostumats a veure. Han tingut l’oportunitat de conèixer el Pedraforca, Castellar de n’Hug i les Fonts del Llobregat, han estudiat el riu i analitzat els macroinvertebrats que hi viuen per saber la qualitat de l’aigua del curs alt del riu Llobregat, i fins i tot han pogut fer un recorregut pel bosc per saber més coses d’aquest ecosistema.