ELS VÍDEOS DELS TOLLS DEL GRAU

Us deixem aquí sota els vídeos que han realitzat els alumnes de 5è de l’escola d’Avià, on mostren el treball que vam realitzar conjuntament durant la sortida al naixement de la riera de la Rovira per tal d’analitzar les seves aigües en diferents punts. Posteriorment, en una altra sessió de treball conjunta vam completar les feines amb les descripcions de l’itinerari i més analítiques de l’aigua de la riera al seu pas per l’escola d’Avià i de la font de la Rovira. Podeu consultar l’itinerari de la sortida i les dades de les anàlisis que hi vam poder fer, ja que enguany el cabal de la riera era més aviat escàs, en aquest enllaç.