Els alumnes de 2n d’ESO de l’Escola Cooperativa El Puig d’Esparreguera ens presenten el treball posterior…

Aquests treballs han estat realitzats prèvia, durant i després de la nostra estada al Camp d’Aprenentatge. Formen part del Treball de Síntesi del curs de 2n d’ESO. Una vegada acabats els treballs, cada grup va presentar el seu power point a la resta de companys. A les presentacions hi podeu trobar informació de totes les activitats que vam dur a terme durant la nostra estada al Berguedà, com la visita als Jardins Artigas, el treball del riu o la descoberta del Bagà medieval. A la reunió de pares i mares prevista pel febrer hi haurà una mostra d’aquest projecte.

Promoció Roald Dahl

Escola Cooperativa El Puig