EL CABAL DEL LLOBREGAT

Ja fa dies que el riu Llobregat baixa amb un important cabal. I que el pantà de la Baells està al màxim de la seva capacitat. Això ha fet que durant aquests dies no puguem fer cap activitat de riu per sota l’embassament de la Baells. Amb els i les alumnes de 1r d’ESO de l’IES Guillem de Berguedà de Berga hem hagut d’anar a la riera de Metge, al seu pas per la Font Negre. El mateix ens va passar amb els alumnes de cicle mitjà de Gironella que estant realitzant el projecte Hugot, en aquest cas ens vam desplaçar fina a la riera de les Febres a l’Ametlla de Casserres.

Les fonts del Llobregat però estan espectaculars i és un plaer anar-les a veure.