DE L’ESCOLA BELLPUIG ALS HÀBITATS DEL MÓN…

El passat mes de novembre els alumnes de l’escola Bellpuig de Sant Julià de Vilatorta van venir a fer estada a la Sala. Des que van tornar a l’escola han estat treballant en un projecte dels diferents hàbitats del món. Ara que ja han passat uns mesos des de la seva visita, ens han fet arribar unes quantes fotografies de l’exposició que van realitzar a nivell d’escola dels diferents hàbitats que havien treballat. Reproduïm aquí sota la carta que ens han enviat, i us deixem algunes fotografies de l’exposició que han elaborat. Felicitats nois i noies i mestres de l’escola: una bona feina!!! Fins aviat!

Hola som els nens i nenes de l’Escola Bellpuig de St Julià. Ara ja estem acabant el projecte que vam començar el setembre (la muntanya i el riu).

Hem fet activitats molt divertides, la que més venir de colònies a la Sala. Volíem fer una maqueta del riu però a l’escola n’hi havia una que havia fet un mestre de pràctiques i la vam poder veure i treballar. Com que aquesta ja estava feta, vam decidir fer un plafó informatiu explicant tot allò treballat sobre la muntanya i el riu. La resta de cursos també ho van fer del seu hàbitat i ha quedat una exposició xulíssima. Vindran els pares a veure-la i també els avis del centre de dia.Tothom diu que és una exposició molt bonica i molt interessant!
Us enviem alguna foto.També us volem enviar unes fotos d’un mural que vam fer pel passadís i on ens va anar molt bé per treballar els diferents esports de muntanya i riu (ens ho vam passar pipa!)
Encara pensem amb la Lilit. Ens va encantar venir de colònies a l’Alt Berguedà.
Gràcies per tot
Classe de la muntanya i classe  del riu”