Anàlisi del riu amb els alumnes de l’Escola Xarxa

Aquesta setmana passada, els i les alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Xarxa de Berga han estat creant una ruta per poder anar al riu, amb l’ajuda d’un GPS, per tal d’analitzar-lo, observar diferents aspectes de l’aigua i fer-ne un anàlisi biològic a través dels macroinvertebrats que han pescat. A la tarda, amb les lupes binoculars i unes claus dicotòmiques, han pogut classificar les espècies de macroinvertebrats que han trobat, per poder veure quina és la qualitat de l’aigua del tram de riu Llobregat que van analitzar.