Informació

fulles

El Camp d’Aprenentatge de l’Alt Berguedà porta ja més de 30 anys elaborant i portant a terme activitats educatives a l’entorn amb alumnes d’Educació Primària i Secundària de tot Catalunya. La nostra raó de ser és la d’oferir als alumnes dels centres educatius de Catalunya activitats a l’exterior, trepitjar l’entorn i experimentar amb el treball de camp sobre diferents temàtiques relacionades amb hàbitats, ecosistemes, formes de relació amb l’entorn i el patrimoni cultural i natural. Estem situats a l’Alt Berguedà, i és aquesta part de la nostra comarca el principal objecte d’estudi de les nostres activitats. La natura, el patrimoni cultural i social, la rica història i el passat, present i futur d’aquest indret del pre-Pirineu català són les nostres eines de treball i la nostra gran aula on experimentar, sentir i desenvolupar la nostra manera de treballar amb l’alumnat.

logoquadratpetit