Àmbit artístic

L’àmbit artístic  inclou l’àrea d’educació artística: visual, plàstica, música i dansa. L’educació artística té com objectiu desenvolupar les competències perceptives i d’expressió que permetin als alumnes  comprendre el seu entorn i els mons artístics i culturals i adquirir eines per  comunicar-se amb els llenguatges de les arts. L’alumne aprèn a percebre, però també  a produir a partir del coneixement i de la comprensió de si mateix i del seu entorn.

La competència artística s’entén com l’habilitat per comprendre i fer un ús integrat de la varietat de coneixements que configuren l’art en els contextos socials en què són necessaris i demanats.

Maletes pedagògiques:

Expressart