L’olla del Rei

Il·lustració L'Olla del Rei

3a. Trobada de Teatre Musical d’escoles de Castelldefels

Dies 5 de maig a les 15:30h  i 6 de maig a les 15:30 i 18:30 i a càrrec dels s’alumnes de 3r de primària de les escoles Antoni Gaudí, Can Roca, Els Pins, Josep Guinovart, Lluís Vives i 4t de primària de Torre Barona, podrem disfrutar del musical L´olla del Rei.

Els actors són alumnes de l’IES Josep Lluís Sert, la direcció va a càrrec de la Manoli Pujante, el guió és del Pere R. Aguiló i la M. Josep Udina i de la música s’encarreguen el Marc Pardo i Pep Solé.

El musical L’olla del Rei es basa en el conte del mateix títol de Pep Solé i M. Josep Undina, il·lustrat per Francesc Rovira i editat per l’Ajuntament de Castelldefels