Presenació del Llibre: Dones i homes de Castelldefels amb història.

El 20 de juny del 2018 al Teatre Plaza de Castelldefels, s’ha realitzat l’acte de presentació del llibre Dones i homes de Castelldefels amb història. Ha estat una iniciativa per presentar de forma oficial el llibre realitzat pels alumnes de 5è i 6è de les escoles participants (Lluís Vives, els Pins,  Can Roca, Jacint Verdaguer,  Josep Guinovart, Torre Barona, Margalló i Antoni Gaudí). El projecte és una proposta que apropa les nenes i els nens de Castelldefels a la creació literària. Els ofereix l’oportunitat de compartir l’autoria d’un llibre col·lectiu que té com a centre d’interès la seva ciutat.

L’acte va comptar amb la presència d’uns convidats molt especials que han estat protagonistes de molts dels esdeveniments que es relaten al llibre i que volien ser testimonis de la celebració (Valèria Haliné, Armand Bas, Pere March i Blanca Centelles, Paco López, Josep Guinovart, Ángeles Arna, Jacinto Horta i Rita Bosch, Concepció Costa i Arcadi Balaguer, Josep Roca, Ramon Esteve i Casals, Manolo Rivera, Jaume el Mentider, Manuel Girona i Isabel) aquests personatges van ser caracteritzats per alumnes, van anar explicant el procés de construcció del llibre, i un cop van acabar van lliurar als assistents un total de 400 exemplar del llibre.