Conferència: Relació famílies-escola. 0-6

Ahir, dia 23 de dimarts va tenir lloc al CRP de Castelldefels la conferència: Comprendre i construir bons vincles amb totes les famílies de l’etapa 0-6, a càrrec d’en Jordi Collet. Agraïm el canvi de mirada empàtica cap a les famílies que en Jordi ens ha proposat. Un posicionament diferent davant de les realitats familiars dels nostres infants que sovint no coincideixen amb la nostra mirada com a educadors. Moltes propostes per trencar aquest “mur” que l’escola dissenyada al començament de l’era industrial encara  manté en els nostres centres respecte a les famílies. Fantàstica conferència exportable a totes les etapes educatives.